Kako privući pažnju posetioca, kupca, partnera
Kvalitetna fotografija prozvoda je ta koja će prva privući pažnju i eventualno dovesti posetioca na vaš profil ili sajt, što je prvi neophodni korak u prodaji. Hvatanje pažnje se postiže upravo najviše dobrom fotografijom, to je prva stvar koju želimo postići i moramo imati na umu kad radimo produkt fotografiju. Kad završimo obradu fotografije uvek se trebamo zapitati da li će ona uspeti da privuče pažnju zainteresovanih posetilaca. Da li je dovoljno dobra da bude razlog nekome da zastane i svoj fokus sa onoga što radi, surfa, premesti na vašu fotografiju.
Dok to ne postignemo treba popravljati sve što mislimo da nam može pomoći u tom smislu, pozadine, osvetljenje senke, uglovi perspektive iz kojih snimamo....
1. Pripremi, pripremi, pripremi, fotografiši
Istraživanje I priprema su krucijalni. Pogledati primere dobre prakse, postaviti pitanje šta želimo da postignemo fotografijom, kakvim mogućnostima za slikanje raspolažemo su neka od pitanja koja presudno utiču na rezultat.
2. Fotografisanje
Sam process fotografisanja proizvoda sastoji se iz nekoliko faza. Uslovljen je vrstom proizvoda, npr. automobil ili cipele.
Samo fotografisanje primer:
3. Obradi, obradi, obradi, pošalji klijentu
Obrada je veoma važan segment pripreme fotografije proizvoda za objavljivanje u katalogu ili web-u
Ako smo već uhvatili pažnju sad bi je trebalo i zadržati. Zato nikako ne smemo dozvoliti da se desi da tamo neka pozadina odvuče pažnju posmatrača sa primarne stvari, a to je proizvod.
4.Đavo leži u detaljima
Pažnju našeg potencijalnog kupca, posetioca će zadržati informacije koje mu sada trebamo dati (kad je već izašao iz surf moda i posvetio nam delić svog vremena). Fotografija proizvoda mu može i mora dati puno tih informacija: sam izgled, veličina, detalji, boje, materijal (ako je to od važnosti), funkcionalnost itd.
Da bi ovo postigli fotografija mora biti što verodostojnija. Osvetljenje veštačko ili prirodno (izabrati jedno, ne kombinovati ih) je od velike važnosti. Snimak iz raznih uglova i sa raznih strana je jedina mogućnost da se kupcu približi potpuni uvid u proizvod. Staviti se u ulogu kupca i praviti snimke koje bi on voleo da vidi, koje bi njemu bile korisne i koje bi mu pogle u odluci za kupovinu. Napraviti takve fotografije proizvoda da kupac kad ih sve vidi ne mora više ništa da pita (skoro ništa). To naravno umnogome zavisi od proizvoda.
5.Pozadina
Pažljivo biranje pozadine može ulepšati identitet vašeg brenda u fotografijama, izdvojiti vas od konkurencije i pomoći vam da povećate onlajn prodaju. No, za bilo koju sliku važno je da sam proizvod bude u centru pažnje.
Čiste ili bele pozadine - nezaobilazna komponenta dobrih fotografija proizvoda. Kada se odlučujemo za kupovinu nekog proizvoda online, uvek želimo da pogledamo artikal iz svih uglova, želimo da taj predmet na nas deluje kao da je on iz stvarnog života.
Ovo su neki od momenata na koje treba imati stalno na umu i što će nas izdvojiti kao nekog ko pravi uspešne fotografije proizvoda.
Autor bloga
Nenad Živković, fotograf, As media
Comments